Тези та статті

Артеменко Т. Б.
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради, методист-практичний психолог обласного центру практичної психології та соціальної роботи.

Афанасьєва Т.О., кандидат психологічних наук, доцент
Україна, м.Запоріжжя, КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР

Бабко Т. М., кандидат педагогічних наук
КЗ «ЗОІППО» ЗОР, доцент кафедри менеджменту освіти та психології,

Варецька О. В. докторант, кандидат педагогічних наук, доцент,
Інститут вищої освіти національної академії педагогічних наук України,

Вахнина В.В, кандидат психологических наук, доцент, Академия управления МВД России, доцент

Голик А. Б.,кандидат педагогических наук, доцент,
Бердянский государственный педагогический университет

Деревянко С.В., директор
КЗ «Новоіванівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Оріхівського району Запорізької області

Донченко І.А., кандидат педагогічних наук, доцент,
доцент кафедри менеджменту освіти та психології, Україна, Запоріжжя, Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради

Івашина Г. М.
Богдаівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Чернігівської районної ради Запорізької області, директор школи

Квітко В.В.
Україна, м. Запоріжжя, інформаційно-аналітичний методичний центр департаменту освіти і науки, молоді та спорту Запорізької міської ради

Коробов Є.Т.
Україна, Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара

Кривилева Е.А., кандидат педагогических наук, доцент
Бердянский государственный педагогический университет

Курдюмова І.П.
Україна, м.Бердянськ, Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №4

Лупінович С.М., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя
Лапшина І.С., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри менеджменту освіти та психології КЗ «ЗОІППО» ЗОР 

Марченко Л.Ю.,
Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 4 Бердянської міської ради Запорізької області, директор

Могілевська В. М., кандидат статистичних наук,
КЗ «Запорізький інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, директор науково-методичного центру позашкільної освіти

Мурзалинова А.Ж. , доктор педагогических наук, професор,
директор филиала АО «НЦПК «ӨРЛЕУ» «ИПК ПР по  СКО»;
Ельцова Л.Ф.,
начальник отдела методического обеспечения инновационного развития филиала АО «НЦПК «ӨРЛЕУ» «ИПК ПР по  СКО»;

Немченко С.Г., кандидат педагогических наук, доцент
Бердянский государственный педагогический университет

Никоненко Н.В., кандидат педагогических наук, доцент
Доцент кафедри педагогіки та корекційної освіти  Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара

Ніколенко Людмила Миколаївна Кандидат педагогічних наук
Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара, доцент кафедри педагогіки та корекційної освіти

Нуртаева К. Б., Мунжасарова Г. Ж.
Республика Казахстан, Северо-Казахстанская область, г. Петропавловск
Филиал АО «НЦПК «Өрлеу» Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области»

Супрун Д. М.   кандидат психологічних наук
доцент кафедри іноземних мов Національної академії внутрішніх справ

Формуванняіміджузагальноосвітньогонавчального закладу.
Зуб  Лариса Викторовна,
Марьевский УВК , директор,Мар'ївський навчально-виховний комплекс "загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад" Запорізької районної державної адміністрації


Приходько Т.П., Іванюк Н.Г.
Україна, Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпропетровське вище училище культури

Е.В. Прокопец
Мелитопольская общеобразовательная школа І-ІІІ ступеней № 7
Мелитопольского городского совета Запорожской области, Украина, г. Мелитополь,

Федосенко Е.В., кандидат психологических наук, доцент,
декан Псхологического факультета, заведующая кафедрой общей психологии ЧОУ ВПО «Балтийский Гуманитарный Институт», г. Санкт-Петербург, Россия.

Чемодурова Ю.М.
Україна, м. Запоріжжя
КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР

Чернявская А.П., доктор педагогических наук, : профессор,
ФГБОУ ВПО «Ярославский государственный педагогический университет им. К.Д. Ушинского» профессор кафедры педагогических технологий

Шелепко Г.А.
Уманська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Уманської міської ради Черкаської області,  директор

Яланська С.Ю.
Україна, м. Запоріжжя, гімназія №25

Ястребова В.Я..кандидат педагогічних наук, доцент
КЗ «ЗОІППО» ЗОР, перший проректор
















4 комментария:

  1. Питання до Чемодурової: Як Ви вважаєте, чи впливає рівень психологічної культури на конкурентноспроможність навчального закладу?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Этот комментарий был удален автором.

      Удалить
    2. Юлия Чемодурова21 октября 2014 г., 03:42

      Так як орієнтиром розвитку сучасної освіти є підвищення базової особистісної культури (а значить й психологічної культури як її складової), то рівень психологічної культури випускника може стати в тому числі одним з крітеріїв ефективності роботи навчального закладу щодо соціалізаціі особистості.

      Удалить
  2. Питання до Донченко Ірини: Ви вважаєте, що можливо створити об'єктивне рефлексивне середовище у навчальному закладі? Яким чином суб'єктивність сприйняття дійсності впливає на конкурентноспроможність навчального закладу? Чи може бути взагалі об'єктивна рефлексія?
    Дякую за відповідь, Оксана.

    ОтветитьУдалить

Коллеги! Авторизируйтесь в тексте сообщения, если у Вас нет зарегистрированного поочтового ящика на Гугле, выбирайте подпись АНОНИМНЫЙ.